Kaoset minskar i antal /Islin

Imorgon flyttar B och Lillan ifrån kaoset. För Lillan blir det en slutgiltig flytt men B kommer tillbaka till lägenheten ett par veckor i juni. Det kommer bli tomt utan dem båda här. Nu kommer Kaoset enbart att bestå av mig, Ruby och Sköldpadd. Får se hur den sistnämnda donnan fixar att vara ensamkatt, det har hon aldrig varit.

Vi kommer ju också att flytta framöver, fast inom samma stad. Jag får tillgång till vår nya lägenhet 1 juni men har den nuvarande kvar ända till sista juni. Strul med uppsägningstider, ni vet. Det är dock ganska bra ur den synvinkeln att nya lägenheten ska tapetseras och målas om i alla rum. Skönt att slippa bo mitt i den röran.

Sköldpadd kommer för övrigt att få åka iväg på sin vanliga sommarsemester som utekatt på landet hos min mamma innan hon flyttar, så hon joinar mig och Ruby framåt Augusti någon gång.

Det blir nog bra det här.

/Islin

Detta inlägg publicerades i Islin, Lillan, Ruby, Sköldpadd och märktes , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kaoset minskar i antal /Islin

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Det låter verkligen som om det finns chans att ni får det riktigt bra =0)

    Lycka till hemikram

Lämna en kommentar